Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skolarbete enkätuppgift hjälp uppskattas enormt!!


Ninjadude85
 Share

Rekommendera Poster

Hej! 

 

Jag går en utbildning som heter Mobila system och GIT och vi har nu en gruppuppgift där vi ska göra en enkät och få in så många svar vi bara kan och sedan göra en analys av den. Ämnet är hur man använder sin mobil och till vad. Allt är totalt anonymt och jag skulle verkligen uppskatta om ni orkade svara på enkäten! Vore jättesnällt! 

 

Här är en länk till den

 

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=717J_VaWVUiASBNXBxO3h0oR8rqMPRBEilBJd-TdvixUMUVIUUFSQVhaM0E3RUc5M0FKOUpBM1Y5Ui4u

 

Tack så hemskt mycket på förhand!!! 

 

Mvh Andreas 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knepiga alternativ..

Du förutsätter, som exempel, att man antingen aldrig använder sin mobil för GPS eller minst en gång per vecka.

Om man använder sin GPS en gång per månad, två gånger per månad, en gång per år, tre gånger per år - ska man då svara aldrig? Eller en gång per vecka?

 

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fastnade redan på fråga 3.

Hur ofta använder du mobilen för mejl?
Läser flera mejl i veckan men skulle aldrig förmå mig att skriva ett mejl på just mobilen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svarade "1 till 2 gånger per vecka" på de frågor där jag egentligen menar 1 till 2 gånger per månad eller än mer sällan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag svarade. Visste inte om det var OK att jämställa ett forum med "social media" men svarade som om detta är möjligt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket ni som svarat redan! Tar gärna emot fler! 🙂🙂

Ja vissa alternativ är inte helt optimala. Fick frågorna färdiga från lärarna så är inte jag som skrivit dem dessvärre.. Uppgifterna går ut på att samla in egen data på olika sätt för att kunna göra en gis analys av det. Det är huvudpoängen som jag förstått det. Att man ska testa på att lyckas samla in och analysera. Första gången vi gör det i utbildningen nu.

Men håller med lite om att ett "mer sällan" alternativ kanske hade passat. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...