Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Kan man få tillbaka mail sedan juni 2021?

Annana
 Share

Recommended Posts

Hej,

vart tar alla gamla mail vägen? Jag raderar ibland reklam och andra onödiga mail Jag hade under april - juli i år kontakt med ett företag i  Stockholm som skrev ett testamente till förmån för Barncanserfonden för mig till ett mycket lågt pris Jag hade mitt testamente bland alla meilen men sparade det tyvärr inte. Enda spår jag har är på mitt Bankonto där det dragits 299:- den 14 juni 2021. Ett konstigt namn står också men det ser inte svenskt ut. (Kan inte lämna namnet här) Jag hade flera kontakter via mail med en mycket trevlig ung man som jag tyvärr har glömt namnet på.
Det är så viktigt att jag får kontakt med honom igen nu men kan ni hjälpa mig att man söker detta? Skulle vara så tacksam om ni kunde hjälpa mig. Jag har Microsoft Edge.

Hoppas jag lämnat tillräckligt med uppgifter om detta så ni kan hjälpa mig att hitta mailet.

Den första frågan är HUR LÄSER du dina mail. Är det gmail eller outlook.com, yahoo eller något annat? Microsoft Edge har inget med mailen att göra utan är ju bara en möjlighet att surfa till något. 

Jag antar eftersom du skriver om Microsoft Edge att du surfar till någon eposttjänst och loggar in där. Om du t.ex. har gmail.com som epost så får du lov att titta igenom alla dina brevlådor. Det finns ju en brevlåda som heter ALLA MAIL Där ska du hitta detta såvida du inte har raderat mailet. Då är det nog borta för alltid.

Har du kollat i Papperskorgen och/eller Borttaget-mappen. Där brukar de ligga kvar någon månad om du inte raderat dessa också?