Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Behöver hjälp med Youtube..igen.

RexxoMagnat
 Share

Recommended Posts

Hej, har märkt att dem senaste dagarna när jag går in på Youtube (inloggad) så är allt som vanligt, 12 videos visas, men sen när jag scrollar ner förbi dessa videos så uppdateras hela sidan, och scrollar jag sedan upp igen så är den fjärde videon från första raden borta, bara ett vitt fält. Har testat rensa all data, har provat att logga ut från Youtube men ingen skillnad. Någon annan med samma problem?

Youtube.jpg

Den fjärde videon i den översta raden är borta här också. Att råda över någon annans webbsida låter sig svårligen göras. Bara att acceptera.

Skärmklipp.PNG

2 minuter sedan, skrev Thirteen:

Den fjärde videon i den översta raden är borta här också. Att råda över någon annans webbsida låter sig svårligen göras. Bara att acceptera.

Skärmklipp.PNG

Okej så problemet är inte bara hos mig då.

2 minuter sedan, skrev Thirteen:

Fast det är klart, byte av webbläsare (Edge) kan ge annat resultat.

Skärmklipp.PNG

Kanske, har inte provat. Men jag vill inte känna mig övervakad hela tiden så Edge och Chrome går bort helt. Har kollat runt på nätet och det är fler som har samma problem, så förhoppningsvis är det väl löst snart.

1 timme sedan, skrev RexxoMagnat:

Men jag vill inte känna mig övervakad hela tiden så Edge och Chrome går bort helt.

Om du tänker på att Google kan se vilka videos du tittar på så spelar det ju ingen större roll om det är via Youtube du kollar...

2 minuter sedan, skrev Mikael63:

Om du tänker på att Google kan se vilka videos du tittar på så spelar det ju ingen större roll om det är via Youtube du kollar...

Jag är mycket väl medveten om det, men det finns ju mer än Youtube på nätet..

1 timme sedan, skrev Thirteen:

Samma dator, åter Firefox och nu med fyra videor på översta raden.

Skärmklipp.PNG

Det har jag med när jag går in på YT, men scrollar jag ner förbi dem videor som visas först så uppdateras sidan och det är fortfarande den fjärde som är borta. Är det inte så för dig?

42 minuter sedan, skrev RexxoMagnat:

Det har jag med när jag går in på YT, men scrollar jag ner förbi dem videor som visas först så uppdateras sidan och det är fortfarande den fjärde som är borta. Är det inte så för dig?

Inga såna problem här.