Dimos Postad 18 november, 2021 Share Postad 18 november, 2021 När jag ska synkronisera musik från iTunes till min iPhone X får jag detta felmeddelande: "iPhone enheten xxxxx kunde inte synkroniseras eftersom synkroniseringssessionen inte startades". Vad kan det vara för fel? Tack Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hankki Postad 18 november, 2021 Share Postad 18 november, 2021 Har du synkroniserat den med någon annan dator? Jag var tvungen att nollställa inställningarna en gång för att kunna synkronisera till en ny dator. Det gällde dock inte musik. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dimos Postad 18 november, 2021 Trådskapare Share Postad 18 november, 2021 (redigerade) Jag har iTunes bara på en dator med Win10 och jag synkroniserat musik för länge sedan. Men jag kan göra en säkerhetskopiering till datorn utan problem. Men inte till iCloud av någon anledning, men detta kan bero på att jag inte har säkerhetskopierat min iPhone till iCloud, vilket jag ska göra nu (men detta är ett annat problem än vad tråden handlar om!). Redigerad 18 november, 2021 av Dimos Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Solution Dimos Postad 18 november, 2021 Trådskapare Solution Share Postad 18 november, 2021 Efter det att jag säkerhetskopierade min mobil till cloud, gick det plötsligt att även synkronisera min musik från iTunes till mobilen. Så tydligen hänger dessa saker ihop! Så mitt problem är löst! Tack Cecilia reagerade på detta 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster