Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

outlook


banji
 Share

Rekommendera Poster

Hej, blir inte klok på detta...om jag vill ha outlook så måste jag samtycka till att Samsung får tillgång till det mesta, hm varför? och gör jag det får jag 

varning från google att Samsung försöker komma åt mina sidor, kan någon förklara för mig varför Samsung måste bli inblandad i outlook???och varför Varnar 

Google🤔

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till att börja med är det nog bra att veta om det gäller en dator, mobil eller surfplatta samt vilken tillverkare.

 

Vad har du just gjort i mer detalj när dessa meddelande om samtycke kommer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej

I vilken app skapar du mejlkontot?

Är det en app från Samsung?

I så fall är det ju inte så konstigt att den appen behöver komma åt en del saker. Eftersom det är Android, som kommer från Google, som operativsystem i plattan är det inte så konstigt att det vill kolla att du vet vad du gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, ingen app, och förstår  fortfarande  inte varför all tillgång till mina "sidor" för ett mailkonto🤔

Redigerad av banji
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

14 timmar sedan, skrev banji:

Hej, blir inte klok på detta...om jag vill ha outlook så måste jag samtycka till att Samsung får tillgång till det mesta, hm varför? och gör jag det får jag 

varning från google att Samsung försöker komma åt mina sidor, kan någon förklara för mig varför Samsung måste bli inblandad i outlook???och varför Varnar 

Google🤔

Brukar vara för att dina kontakter ska kunna hämtas från telefon när du ska maila nån. annars måste du ange redan sparade mailadresser manuellt. Samma sak om du ska maila en bild, mailprogrammet behöver få tillåtelse att bläddra bland dina bilder eller få åtkomst till kameran.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...