Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nååågot IRRITERANDE!


Solspindeln
 Share

Rekommendera Poster

...jag skriver ett svar till någon... när jag "skickar" så blir jag istället utloggad ...

Mitt "paradnummer" är INTE tålamod... och já brukar först kopiera innan jag skickar, så já kan gå in igen och klistra in, så inte denna gång... :thumbsdown:

Det får bli Standard att först kopiera även här... men av en sida med Den Här KALIBERN förväntar já mej att det inte ska hända...

  • Ledsen 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu fanns inlägger kvar denna gång... men "dylika parametrar" förtar upplevelsen och begränsar spontaniteten...

Det Är ett gratisforum så jag kan inte på något sätt Begära... att allt ska vara "perfekt"...

... i åtanke av ALL HJÄLP SOM GES!... är det ändå en Klar 9:a av 10:o möjliga!

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du kryssat i denna när du loggar in?

image.png.37935a15358f25319c590f8b36dc850a.png

 

Har du ändrat standardinställningar för cookies i din webbläsare, har du något kryptiskt extension till din webbläsare som kanske ställer till det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är som standard aktiverad när jag ska logga in, så den blir "per automatik" ur-kryssad. Den tillhör en kategori som ger mig rysningar...tillsammans med... WiFi - Bluetooth - Remote Control - Trådlöst - Molntjänster m.fl.

..."rysningar" i dagsläget, är väl lite overload, jag undviker helt enkelt. Det lilla jag kan göra för att ha "viss kontroll"... gör jag. Det är en självklar rutin.

 

(Att göra något man ångrar är en sak, men att göra OM något man ångrar, är något helt annat)

Detta hör jú inte hit, men kom med ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NU såg jag fortsättningen... Det "kan" vara att jag oftast kör med den slimmade Foxen, den är lite avskalad. Min irritation bottnar nog i "annat spret" som färgar av sig...

Men med en totalbild av surfningen på Nätet, inkluderande svarstider på 98-99 % över hela linjen, så är summan: GNÄLL :blush:

Det har/är en fantastisk förmåga hos mig som är "bortskämd", att minsta lilla sticker ut... naturligtvis enbart för att irritera mitt sinne... som annars är som stilla vatten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...