Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Var i helskotta finns Firefox-tilläggen?


dosman
 Share

Go to solution Solved by dosman,

Rekommendera Poster

Precis när man löst ett datorproblem så dyker ett annat upp!

 

Har idag installerat webbläsaren Firefox (ver 92) i Windows-7 samt därefter tilläggen som visas på bifogad bild. Men de visas inte på listen längst upp till höger om sökfältet, som de brukar göra! Därmed har jag ju ingen kontroll! Hur ser det ut hos er som använder Firefox? Jag har alltså installerat tilläggen men kan inte ANVÄNDA dem!

Tillagg-visas-inte.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution

(Behövde inte kolla Clusters länk, kom tillrätta med problemet innan Clusters inlägg.) Var inne i inställningar och fliken Sekretess och petade och nu fungerar det! Vet inte exakt vad jag gjorde... Bifogar bildbevis.

Firefox-tillagg-fungerar-nu.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev dosman:

[...] Var inne i inställningar och fliken Sekretess och petade och nu fungerar det! Vet inte exakt vad jag gjorde... [...]

Om du ställt in FF att automatiskt köras i privat läge (eller vad "automatic private browsing mode"/"Never Remember History mode" heter på svenska) så måste du för dina tillägg ange att de skall tillåtas i privat läge.

 

Notera dock att det finns en anledning till att tillägg normalt inaktiveras i privat läge.  Dvs. det finns inget skydd mot att tilläggen samlar/läcker privat information.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...