Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Scrolla


Hans54
 Share

Rekommendera Poster

Har ett litet fenomen som jag undrar över, när jag läser annonser på Blocket och i Facebook och har scrollat ner en bit

och sedan går in och läser en annons och sedan "backar" så kommer jag alltid längst upp på sidan igen, har för mig att

man tidigare kom tillbaka till den plats man var före man "klickade" in på annonsen. Använder Win 10 och Chrome.

Tror detta har uppkommit i samband med någon uppdatering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sånt där är lite upp till webbplatsen att få det att fungera. Det du kan göra är att i stället välja att öppna annonsen i en ny flik för då kommer ju den ursprungliga fliken vara oförändrad när du stänger den nya annonsfliken.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev Cecilia:

Sånt där är lite upp till webbplatsen att få det att fungera. Det du kan göra är att i stället välja att öppna annonsen i en ny flik för då kommer ju den ursprungliga fliken vara oförändrad när du stänger den nya annonsfliken.

Använder nästan alltid högerklick och öppna i ny flik så att jag har ursprungssidan kvar precis som Cecilia beskriver. Dessutom kan man dra isär flikarna och lägga dem bredvid varandra om det t.ex. är något man vill jämföra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...