Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Återskapningsprogramvara


Simsbest14
 Share

Rekommendera Poster

Hej jag hade spelat in en video på min iPhone 11 jag var nöjd med nu är den borta och sparades ej på kamerarullen den var viktig för mig finns det en återskapningsprogramvara som kan återskapa den gratis och vad heter den som funkar till iPhone och funkar att återskapa med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Mikael63 changed the title to Återskapningsprogramvara

Bara för säkerhetsskull. Har du loggat in  på iCloud och kollat. Eller om du ev har Google drive eller Onedrive i mobilen så kan det finnas i dessa moln

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, skrev Simsbest14:

Hej jag hade spelat in en video på min iPhone 11 jag var nöjd med nu är den borta och sparades ej på kamerarullen den var viktig för mig finns det en återskapningsprogramvara som kan återskapa den gratis och vad heter den som funkar till iPhone och funkar att återskapa med

Jag vet inte vem som markerat frågan som lösningen men det är faktiskt en fråga även om frågetecken saknas. Frågeställningen är alltså: Finns det en återskapningsprogramvara som kan återskapa min video gratis? Vad heter i så fall denna programvara som återskapar och funkar till iPhone.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om något aldrig har sparats finns det väl inget att återställa?

Någon temporär fil kan kanske finnas och då bör första åtgärden bli att ta reda på var sådana tempfiler sparas. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, skrev Pelle Penna:

Bara för säkerhetsskull. Har du loggat in  på iCloud och kollat. Eller om du ev har Google drive eller Onedrive i mobilen så kan det finnas i dessa moln

Om ställer in mobil på automatiskt spara någon dessa alternativ som beskriver i rutan 

Man ska alltid har rå kopia spara någonting. Man bör spara sina original på minst två ställen 

 

Lagra man på molnen.  Så finns allt säkerhet kopior från dessa företag 

 

Har kasta material på mobil ? Eller råka lägga i papperskorgen  så i regel borta. 

 

Det finns vissa program går lägg över exten minne kort.. 

Har man gott om utrymme på mobil så lagar viss saker dubbel.

 

Det är inte riktigt svar på fråga 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan detta fungera?
Så här återställer du raderade bilder eller videoklipp:
  1. Öppna Bilder och tryck på fliken Album.
  2. Tryck på albumet Senast raderade och sedan på Välj.
  3. Tryck på bilden eller videoklippet som du vill behålla och sedan på Återställ alla.
  4. Tryck på Återställ igen för att bekräfta.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

54 minuter sedan, skrev Pelle Penna:
Kan detta fungera?
Så här återställer du raderade bilder eller videoklipp:
  1. Öppna Bilder och tryck på fliken Album.
  2. Tryck på albumet Senast raderade och sedan på Välj.
  3. Tryck på bilden eller videoklippet som du vill behålla och sedan på Återställ alla.
  4. Tryck på Återställ igen för att bekräfta.

Eller i papperskorgen.. jag hitta några bilder ...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej nu har det hänt igen samma sak jag spelat in video den tar så mycket att den ej sparas och sen bara sparas ca 2 sekunder av videon vart hamnar resten när det ej finns i kamerarullen eller ens på min telefon det måste ju gå att återskapa på något sätt finns det program för sådant önskar svar

mvh simsbest14

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brandklipparen
2021-10-14 12:23, skrev Simsbest14:

den tar så mycket att den ej sparas och sen bara sparas ca 2 sekunder av videon vart hamnar resten

Ditt senaste inlägg får mej att tro att du inte har tillräckligt utrymme på mobilen för att spara mer än ca 2 s av videon. Resten är nog tyvärr raderat/ej sparat och inte återställbart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Råkade ut för samma sak idag på min iPone men då stod det att det var fullt och inte gick att spara. Det märkliga är att några filmsnuttar som jag gjorde innan problemet finns kvar i telefonen men laddas inte upp till iCloud

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...