Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Firefox blöder användare – tappat 46 miljoner på tre år


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Undrar vad det beror på? Sen Quantum kom så är den snabb som attan tycker jag, såpass att jag bytte tillbaka från Vivaldi som jag använt i nåt eller några år innan, kanske några microsekunder slöare än Brave men det kan en annan leva med.
Har hört att en del klagar på att den drar minne, vad nu "för mycket är" om man som jag har 24Gb som som är svåra att fylla ens en tredjedel av (om man inte kör Virtualbox förstås), ens i Windows.. Kanske de inte har mer än 8Gb i datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 minuter sedan, skrev Hakinger:

Undrar vad det beror på?

Min egen uppfattning är att allt fler surfar via mobilen. Är det en Android telefon är Chrome den förinstallerade webbläsaren och de flesta kör med det som är förinstallerat och funderar inte så mycket över det, så länge det fungerar.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, tänkte inte på mobiler alls då jag själv i princip aldrig använder mobilen till surfning och de gånger jag gör det är det Firefox focus för att slippa annonserna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, skrev Automan:

Är det en Android telefon är Chrome den förinstallerade webbläsaren

I artikeln står

Citat

En stor förklaring lär också vara att Android-mobiler är standardvalet för webbläsare på i stort sett alla världens Android-mobiler.

(Kunde inte låta bli)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tänkte artikelförfattaren här tro? 

 

Gällande mobil, så bytte jag själv från Firefox till Opera, för att Mozilla har skrivit om Firefox så mycket de senaste gångerna tyvärr till det sämre. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...