Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Logitech drivrutiner? Hur fungerar dom? Tangentbord 400++


BGAA
 Share

Rekommendera Poster

Har ett keyboard K400+ som aldrig fungerat riktigt. ofta dubbletter på tangenttryck, mkt långsamt delete och back. Har blivit tipsad om att uppdatera drivrutiner, men fattar inte hur Logitech fungerar.

F.ö. anser jag att Logitech har mkt bra hårdvara och sämst /virrigaste hemsida o support.

 

Redigerad av Mikael63
Tagit bort bild på begäran
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev BGAA:

Har ett keyboard K400+ som aldrig fungerat riktigt. ofta dubbletter på tangenttryck, mkt långsamt delete och back. Har blivit tipsad om att uppdatera drivrutiner, men fattar inte hur Logitech fungerar.

Observera att din mejladress syns i bilden. Fundera på om du vill redigera inlägget och ta bort bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BGAA kan förstås sudda ut sitt (inte ovanliga) namn i Paint men spamspindlar kommer väl inte åt skannad text?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, skrev mbgtmari:

BGAA kan förstås sudda ut sitt (inte ovanliga) namn i Paint men spamspindlar kommer väl inte åt skannad text?

Nej, någon risk för spamspindlar är det nog inte men däremot kan det ju finnas människor som läser och tycker att det är kul att lura någon att göra något dumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ber härmed moderator/ admin ta bort mitt inlägg med bild. Jag hittar inte redigera knappen.

Tack på förhand.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, skrev BGAA:

Jag ber härmed moderator/ admin ta bort mitt inlägg med bild. Jag hittar inte redigera knappen.

Tack på förhand.

 

Fixat!

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

53 minuter sedan, skrev BGAA:

Jag hittar inte redigera knappen.

Du får först klicka på de tre punkterna i övre högra hörnet av inlägget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...