Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Facebook konto kapat

Jan NIlsson

Rekommendera Poster

Jan NIlsson

Min frus Fb-konto är kapat. Har gjort otaliga försök att följa Fb:s instruktioner, men misslyckats. Hamnar antingen i att jag ska skapa en kod i Fb:s kodgenerator, som jag inte kommer åt eftersom det inte går att logga in på kontot eller om jag identifierar henne med körkort, att de inte kan behandla frågan.

Nu vill jag ta bort hennes kapade konto o skapa ett nytt men hittar ingenstans hur man tar bort ett kapat konto.

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Beklagar. Det är väl inte mycket till tröst men det är flera som under året har skrivit i forumet om samma sak.

Körkort hjälper ju inte eftersom FB ju inte vet hur körkortet såg ut för den person som registrerade kontot en gång i tiden. Det finns ju många FB-konton med samma namn.

Det går inte att avsluta ett konto som man inte har kontroll över. Jag antar att din fru tidigare inte skulle vilja att vem som helst skulle ha kunnat avsluta hennes konto genom att påstå att det var deras konto som hade blivit kapat.

Se om du kan hitta något oprövat tips i tidigare trådar och jag länkade till två av dem i detta inlägg: https://eforum.idg.se/topic/364147-hackat-konto-på-facebook-och-insta/?do=findComment&comment=1746674

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...