Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Outlook


rom1rom
 Share

Go to solution Solved by polken,

Rekommendera Poster

Jag har office 365 och har mailen dels på datorn och outlook.com

Någonting har hänt alla mail och mappar jag tidigare har haft på både outlook.com och datorn finns nu bara på datorn. På outlook.com  finns nu bara mina två senaste mail och ingenting annat. Kan jag på något sätt återställa outlook på outlook.com

Eva-Britt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du lade till ditt Outlook-konto i datorn, vilket du väl gjorde den 25/6, valde du då kontotyp Pop3 eller Imap?

 

Om kontotypen är pop och alternativ för kontot är att spara kopia på serven, ta bort efter 20 dagar, så har du nog förklaringen där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution
10 timmar sedan, skrev rom1rom:

Jag har office 365 och har mailen dels på datorn och outlook.com

Någonting har hänt alla mail och mappar jag tidigare har haft på både outlook.com och datorn finns nu bara på datorn. På outlook.com  finns nu bara mina två senaste mail och ingenting annat. Kan jag på något sätt återställa outlook på outlook.com

Eva-Britt

Om det är ordagrant som du skriver att även mapparna är borta så är det nog inte så. De finns där men du har råkat stänga huvudmappen så de inte syns. Kan du ta en skärmdump och visa hur det ser ut?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag måste ha gjort exakt det du säger men jag vet inte hur jag gjorde. För nu innan jag skriver detta kollade jag en gång till på outlook.com och allt ser helt Ok ut

 

Eva-Britt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...