Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Låst konto facebook


StaffanBE
 Share

Rekommendera Poster

Hej,

 
Mitt konto har blivit låst av någon konstig anledning, jag tror det var därför jag var inloggad på mobilen och samtidigt försökte logga in på datorn. Nu är det iallafall låst och jag kan enbart idenfitera mig via ett mobilnummer.Problemet är att det registrerade mobilnumret är ett gammalt nummer och jag har därför inte tillgång till det. Någon som vet hur jag gör? Jag  har försökt skicka in kopia på mitt körkort via något formulär men det går inte för att kontot inte är inaktivterat. Jag har även försökt byta lösenord, vilket gick, men kontot är ändå låst. Hur går jag tillväga ? Kan man kontakta dem via någon mailadress eller annat formulär?
 
Tacksam för snabbt svar.!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jo, jag har läst hela den tråden men den slutade ju med att man blev tvungen att göra ett nytt Account. Detta vill jag ju inte...

  • Ledsen 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt men om ett telefonnummer var det enda som användes för att verifiera kontot - hur skulle ex. en bild av ditt körkort bevisa att just du äger kontot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mot alla bilder jag har på Facebook. Har hur som inte tillgång till mobilnumret längre..:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem har ditt gamla nummer? Är det en vettig människa borde den kunna hjälpa dig. Är numret ledigt är det bara skaffa det. Om än kortvarigt tills du fått ordning på eländet.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, skrev StaffanBE:

Och mitt födelseår, månad och dag☺️

Har du uppgivit hela ditt personnummer på någon profilsida (jag har inte Facebook själv) så kan kanske en inskannad bild av körkortet hjälpa men inte annars skulle jag tro. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo har försökt med telefonnumret utan ingen framgång.

 

Men ingen som vet hur man kan komma i kontakt med dem och förklara läget?☺️

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Facebook är en gratistjänst och eftersom telefonsupport och personlig mejlsupport är dyrt så finns det bara webbformulär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...