Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mobil som mikrofon via bluetooth till högtalare


Pelle Penna
 Share

Rekommendera Poster

Pelle Penna

Hej

Jag skulle behöva kunna koppla en liten bärbar högtalare till en mikrofon via Bluetooth.

Jag har en iPhone som jag använder och spelar musik med och i rimlighetens namn så borde det gå att ladda ned någon app som kan hantera telefonen som en vanlig mikrofon men de appar som jag testat spelar mest in och en del är svindyra. Det är jag inte intresserad av. Har ni något tips till mig så bockar och bugar gubben till er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

https://support.apple.com/sv-se/HT203792

 

Gå till Inställningar > Integritetsskydd > Mikrofon. Se till att appen är aktiverad. Om appen inte har rätt att komma åt mikrofonen eller om appen inte är listad, kontakta utvecklaren av appen.

 

Redigerad av Talisman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev Talisman:

https://support.apple.com/sv-se/HT203792

 

Gå till Inställningar > Integritetsskydd > Mikrofon. Se till att appen är aktiverad. Om appen inte har rätt att komma åt mikrofonen eller om appen inte är listad, kontakta utvecklaren av appen.

 

Vilken app?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, skrev Mikael63:

Vilken app?

Kanske är den inbyggda "hörbättre"-hjälpmedlet(vet inte vad den heter) som menas men den fungerar tyvärr inte med alla bluetooth-enheter. Jag använder det själv i bland men med mina airpods. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
2 minuter sedan, skrev polken:

Kanske är den inbyggda "hörbättre"-hjälpmedlet(vet inte vad den heter) som menas men den fungerar tyvärr inte med alla bluetooth-enheter. Jag använder det själv i bland men med mina airpods. 

edit: Hittade den. Den heter Hör allt men den funkar tydligen bara med Apples lurar.

Redigerad av polken
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle Penna
6 timmar sedan, skrev polken:

edit: Hittade den. Den heter Hör allt men den funkar tydligen bara med Apples lurar.

Ska kolla 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...