Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

brytarstyrning


TerMinator
 Share

Rekommendera Poster

TerMinator
Postad (redigerade)

Hej

 

I inställningarna på min Motorola mobil finns nåt som heter "brytarstyrning" och jag frågade på Kjell i Gbg om dom visste nåt om detta men ingen på Kjell hade aldrig hört detta förut.

Vet nån på detta forumet vad "brytarstyrning" är och har det nåt att göra med mitt tidigare bekymmer med bluetooth tangentbordet att göra?

 

Jag hittade denna länk om brytarstyrning på Nätet....tror ni detta kan hjälpa mig att få tillbaka @ tecknet och ÅÄ Ö?

Redigerad av TerMinator
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tror jag inte hjälper dig för brytare handlar om ett handikapphjälpmedel typ när man inte kan peka på skärmen därför att man saknar fingrar eller inte kan kontrollera sina fingrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TerMinator

blir galen på detta bekymmer...jag köper snart ett nytt bluetooth bord som har stöd för Android 11.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 timmar sedan, skrev TerMinator:

Jag hittade denna länk om brytarstyrning på Nätet....tror ni detta kan hjälpa mig att få tillbaka @ tecknet och ÅÄ Ö?

Tillbehör för handikappad personer . Behöver lite mer möjlighet för använda ögon eller näsa för skriva mjukvaror tagenbodet 

 

Att kjell.com  inte kan svara på din fråga.

Dom brukar ta sig dessa frågor till utbildning dagar, jag tycker du åt koppla detta kjell.com  huvud kontor . Så kommer med deras webbsidan 

 

Att du  inte få fram åäö @ så vidare !? 

Instälningar för tagenbodet !

Vilken font används  ! 

 

Bluethoot tagenbodet.  Ska nordiska  ursprung,  vissa går använda flera enheter.   Då kan det bli fel Instälningar  typ mac, pc , Android! 

Har själv råga ut för ,,....detta problem !  

 

Operativsystem i sig själv kan vara så inte riktigt fungera    Bluethoot  Tillbehör.   Då testa sig fram.

Då rekomndera jag kjell.com butiker  i första hand . 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...