Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Systemåterställning


Annana
 Share

Rekommendera Poster

Jag har mycket krångel med min dator. Jag har en Laptop + en datorskärm + ett tangentbord som har fungerat bra. Men nu fungerar inte det lösa tangentbordet utan jag måste skriva på Laptoppen. För att återställa datorn gick jag till Systemåterställning, som jag tidigare har använt med framgång. Hittade valet att mina inlägg skulle vara kvar oc klickade på start. Det tog lite tid men när det var klart så var alla epostinlägg och alla sparade inlägg m.m. borta. Det har stått att jag kan hitta detta men jag lyckades inte. Hoppas jag kan få hjälp här.

 

P.S. Jag hittar inte så bra på Eforum så om jag har kommit fel så beklagar jag. D.S.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäller det en dator med Windows 10?

Vad menar du med "inlägg" egentligen?

Inlägg är väl något man skriver och postar "online" som ex. här i eforum.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det vara filer som bilder och dokument du menar med "inlägg"?

 

11 timmar sedan, skrev Annana:

Det har stått att jag kan hitta detta men jag lyckades inte.

Kan du få fram den texten igen och skriva av den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag menar bilder och dokument. Är inte så bra på "dataspråket". P.g.a. min höga ålder , 83 år, så glömmer man så mycket. Har ett stort nöje av av att använda datorn med bl.a. alla trevliga kontakter man får och kör även  hjärngympa på Play.OK som rekommenderas.
Det positiva som hände nu är att jag kom in på Facebook, samma som på mobilen. 😀

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2021-05-01 21:43, skrev Annana:

Det har stått att jag kan hitta detta men jag lyckades inte.

Vet du vad det stod mer exakt?

Kan det ha varit något med en mapp som heter Windows.old?

Öppna Utforskaren och titta i mappen C:\ och se om det finns en sådan mapp där.

Se här: https://support.microsoft.com/sv-se/windows/hämta-filer-från-mappen-windows-old-f668ada4-701b-204a-73c3-952bc5ceb1c8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...