Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kolumner...


Åsa på jobbet
 Share

Rekommendera Poster

Åsa på jobbet

Jag har 2 sidor i ett excelark, jag vill ha olika bredd på kolumnerna på de två sidorna hur gör jag? Som jag har det nu så är det samma bredd på kolumnerna på båda sidorna och ändrar jag den ena så ändras även den andra, och det vill jag inte. Tacksam för hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åsa på jobbet

Hej Flitig

Om sidorna ligger på olika flikar så undrar jag om man kan skriva ut dessa två flikar på ett papper, fram och baksida, för det måste jag kunna göra. Samma sak om jag lägger dem bredvid varandra... Har uträkningar i filen så jag måste använda excel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, skrev MH_:

Markera båda flikarna:

Är det då inte så att man "manuellt" även behöver avmarkera flikarna efter utskrift?

Är båda markerade och man skriver något på ena bladet så skrivs samma text på det andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, skrev MH_:
  • Lägga sidorna bredvid varandra istället för under varandra.

Ange utskriftsordningen för sidorna i ett kalkylblad - Excel (microsoft.com)

 

TILLÄGG

Fast det räcker ju med att placera informationen/"sidorna" bredvid varandra så behöver utskriftsordningen inte ändras (i det här fallet med två sidor).
 

Redigerad av ChristerE
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åsa på jobbet

kan inte göra det, för ibland måste jag radera rader och ibland lägga till... och då blir det fel på sida 2...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lämpligast verktyg kanske egentligen är Adobe Acrobat och där skapa formulär. Det är mer lämpat för utskrift och har beräkningsfunktioner. 
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...