Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Favoriter

pefra
 Share

Recommended Posts

Nu har det kommit ytterligare uppdateringar och denna gång är alla länkar i mappen favoriter helt borta.

Kan man hitta dom någonstans och få tillbaka dem ?

Mappen Favoriter används väl bara av Internet Explorer och den hoppas jag att du inte använder. Vilken webbläsare gäller det?

6 minuter sedan, skrev bgjo:

Favoriterna finns kvar även i Edge

Skärmbild 2021-04-08 155407.png

Jag avsåg alltså mappen som heter Favoriter och som finns på C:.

Pefra får gärna förtydliga vad det är som har försvunnit.

Eftersom pefra placerat sin tråd i Webbläsare tar man ju för givet att det handlar om en sådan och Favoriter finns som bgjo skrev i Microsoft Edge.

1891698604_Edge89Favoriter.thumb.png.be47b22fe78e6853d1bff3a62f3fd7ea.png

Så här ser det ut i Microsoft Edge hos mig i senaste versionen: Version 89.0.774.68 (Official build) (64-bit)

Jag har fyra favoritlänkar som syns till vänster på bilden: Les Forums d'Hadès, Eforum, Fantastiska nationalparker runt om i världen och Vackra naturliga vattenfall

41300007_EdgeFavoritesbar.png.f956d6d8bc70a640b9c132327fcd2a2b.png

samt en Favoritmapp Other favorites, som innehåller de favoriter jag importerat från Internet Explorer.  Ingen av dessa länkar har försvunnit i någon uppdatering av Edge.

Edited by mbgtmari

Den gråmarkerade stjärnan upptill med tre streck till höger, även röd pil hos Cecilia och bgjo, 

i den stjärnan hade jag mina favoriter och där är det helt tomt nu. denna "favorites bar" som beskrivs ovan fanns inte tidigare.

Cecilia. Internet Explorer hoppas du inte jag använder.   Orsak ??  Något bättre ??,

Har inte märkt något fel/konstigt med IE.
Jag kör,

Utgåva Windows 10 Home

Version 20H2

OS vers 19042.867

Gränssnitt Windows Feature Experience Pack 120.2212.551.0

PS: Har hittat något som heter importera favoriter/bokmärken, har inte hunnit/

har tid att titta på detta för tillfället.

Pelle Penna

Internet Explorer är osäker. Den kommer dessutom att tvångsraderas i en kommande uppdatering.

Share

• Create New...