Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Moment22


StenC
 Share

Rekommendera Poster

Jag har råkat ut för för ett moment22 med min nya iphone12 och icloud som har låsts av säkerhetsskäl och som fordrar ny inloggning. Instruktioner skickas till min epost adress ...@icloud.com som emellertid inte fungerar eftersom icloud är låst. Det är ett gammalt konto och svaren på säkerhetsfrågor har försvunnit. Det går inte att fabriksåterställa eftersom jag inte kan avaktivera Hitta iphone. Något tips på åtgärd? Apple support skakar på huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag inget bra svar eller tips 

Jag sök lite intenet och några tips 

 Gör  en Sök 

återställningsläge iphone 12

IPhone 12 

Detta Eforum är inte riktigt rätt forum

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, skrev StenC:

Jag har råkat ut för för ett moment22 med min nya iphone12 och icloud som har låsts av säkerhetsskäl och som fordrar ny inloggning. Instruktioner skickas till min epost adress ...@icloud.com som emellertid inte fungerar eftersom icloud är låst. Det är ett gammalt konto och svaren på säkerhetsfrågor har försvunnit. Det går inte att fabriksåterställa eftersom jag inte kan avaktivera Hitta iphone. Något tips på åtgärd? Apple support skakar på huvudet.

Har din nya Iphone 12 låst sig och du inte kan komma in i den oavsett hur du gör, så skulle jag nog försöka med att reklamera den, kan inte Apple support hjälpa dig, så är det dåligt, eller vad svarar dom?

Prata med den butik du köpt den, och se vad dom säger om ditt problem?

 

1 timme sedan, skrev Stafstaf:

Detta Eforum är inte riktigt rätt forum

Och varför är det inte rätt forum för?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...