Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rensa webbläsaren


BillyDeKid
 Share

Go to solution Solved by bengt 429,

Rekommendera Poster

Hej alla!

Jag råkade ställa in min webbläsare Chrome att ta bort all historik och cachlagrade cookies när jag stänger av den. Men det innebär att jag får godkänna allt på nytt varje gång jag besöker en webbplats. Jag var inne på inställningar igen på chrome men kan inte hitta platsen där det stod. Rensar eller tar bort all historik och cookies när du stänger av webbläsaren.

Vore tacksam för hjälp.

BillyDeKid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution

Inställningar - integritet och säkerhet - cookies och annan webbplatsdata - radera cookies och webbplatsdata när du avslutar chrome

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man trycker Ctrl+H får man upp historiken i Chrome . Detta gäller andra webbläsare också. Precis hur du ska göra med inställningarna kan jag inte svara på utan att kolla själv. Förresten har väl bengt 429 redan svarat på det för nu när jag skriver dyker det upp ett meddelande "bengt 429 har svarat".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen, nu funkar det igen.

Jag vet inte hur man avslutar en tråd, kanske räcker det med det här inlägget.

Hälsningar BillyDeKid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad Cecilia gjorde var att hon klickade på bocken bredvid bengt 429s avatar i hans svar. På så sätt markerade hon att tråden var löst. Det kan du göra själv nästa gång du får en fråga löst. Om du själv hovrar över bockarna ser du Markera detta som bästa lösning.

342075226_Lsning.PNG.c01beaac3f674a1899d0378c082fa608.PNG

Det är bara trådskaparen, admin och moderatorerna som ser bocken till vänster om varje svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...