Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Utskrift från Artikelarkivet

Smol
 Share

Go to solution Solved by Smol,

Recommended Posts

Hej!

Hur skriver/sparar (PDF) man flera sidor från "Artikelarkivet"? 

När jag är i "Artikelarkivet" och vill skriva/spara en artikel eller ett tips så kan jag inte skriva/spar mer än två sidor i taget.

/Smol

Hej Cecilia!

Jag menar PC för allas egen sida för att läsa och hämta nya och gamla tidningar.

https://pcforalla.prenly.com

Om det är en artikel/test/guide som jag vill skriva/spara som pdf så kan jag bara göra det med ett 

uppslag i taget, om då innehållet är på, typ fyra sidor, så får jag göra två utskrifter/spar.

Försöker jag ange sidorna 1-4, så säger den "Sidreferens utanför giltigt intervall, gränsen är 2 

image.thumb.png.6c7445cb5863de5a659086560f1abca6.png

Hej Cecilia!

Har inte fått något svar från PC för alla, men se nedan svar från dom som administrerar arkivet.

Textalk Media AB, hello@prenly.com 

Hej,
Jag förstår. Det stämmer att ni i dagsläget bara kan skriva ut ett tidningsuppslag åt gången. För att tillåta att skriva ut flera sidor åt gången behöver vi tillåta nedladdning av en hel tidning - eftersom utskrift ger åtkomst till nedladdning av PDF, och vice versa.

Att tillåta nedladdning av hela PDFer är ett beslut som behöver tas utav IDG som ger ut PC för Alla. Om de beslutar att de vill slå på den funktionen och har några frågor får de gärna kontakta oss.

Ha en fortsatt fin dag!

Med vänlig hälsning,
Sofie

Textalk Media AB
Supporten, Tel. 031-388 47 40, E-post: hello@prenly.com 

Sofie

Sofie from Textalk Media

• Solution

Hej Cecilia! (igen) 

Nu har Andreas på IDG öppnat upp för att kunna spara/skriva ut  artiklar på mera än ett uppslag!

Så se nedan svar! 

Hej!

Ah, jag fick veta att det var inställt på att inte kunna gå att ladda ner pdf:er, men nu har jag ändrat det, så nu ska det gå.

Bästa hälsningar,

Andreas

Andreas Hedberg

Reader Revenue Manager, Consumer & SMB

IDG International Data Group AB
andreas.hedberg@idg.se

M +46-70-4446563

IDGSverige.se