Just nu i M3-nätverket
Jump to content

kontaktkortsabonnemang hänger kvar i månadsabonnemang


qpre1974
 Share

Recommended Posts

Jag bytte för ungefär för ett år sedan mitt telefonabonnemang från kontantkort hos Telia till ett månadsabonnemang hos Comviq med bibehållen telefonnummer. När jag försöker numera ringa t.ex. till en bank i Finland vars telefonnummer i Finland börjar med 0200 får jag svaret att det finns för lite pengar på mitt kontantkort för koppla upp samtalet, trots att jag inte längre har ett kontantkortsabonnemang. Jag antar att felet beror på att mitt förra abonneman var ett kontantkortabonnemmang och det hänger kvar på något sätt i telefonnumret. Hur kan man åtgärda detta?

Link to comment
Share on other sites

Jag tror att du måste kontakta Comviq så att de kan utreda och förhoppningsvis åtgärda det.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share



×
×
  • Create New...