Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

kontaktkortsabonnemang hänger kvar i månadsabonnemang


qpre1974
 Share

Rekommendera Poster

Jag bytte för ungefär för ett år sedan mitt telefonabonnemang från kontantkort hos Telia till ett månadsabonnemang hos Comviq med bibehållen telefonnummer. När jag försöker numera ringa t.ex. till en bank i Finland vars telefonnummer i Finland börjar med 0200 får jag svaret att det finns för lite pengar på mitt kontantkort för koppla upp samtalet, trots att jag inte längre har ett kontantkortsabonnemang. Jag antar att felet beror på att mitt förra abonneman var ett kontantkortabonnemmang och det hänger kvar på något sätt i telefonnumret. Hur kan man åtgärda detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att du måste kontakta Comviq så att de kan utreda och förhoppningsvis åtgärda det.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...