-
Liknande Innehåll
-
Av Mathias G
Någon här som har en Pioneer VSX 933 eller liknande modell och som kör app i telefonen för att styra den (iOS)
I så fall vilken app kör ni?
Jag kör för tillfället Pioneers app som heter:
Där har jag inte hittat hur man ändrar de olika lägena för hur förstärkaren skall använda högtalarna, Alltså om den skall köra alla högtalare eller ha centern för tal tex som man har om man kollar på film med 5.1.
Man behöver ju ändra dessa lägen ibland så det vore smidigt att kunna göra det även från appen.
-
Av Mathias G
Någon som har problem med "Apple-TV Remote" på iPhone 6. alltså den funktionen som är inbyggd i iOS nu mera. Får inte bonussonens Apple-TV3 att dyka upp i hans telefon. I min egen telefon dyker den upp direkt. Har en nyare version av iPhone. Någon som vet om det finns någon vettig lösning på detta? Eller är lösningen helt enkelt att skaffa en nyare iPhone för att lösa det hela?
/Mathias
-
Av Jack Hansson
Jag skulle återställa min stationära dator efter jag fick ett litet jobbigt virus som jag inte fick bort.
Och efter nästan hela återställningen var klar så bara det står och tänker och tänker och tänker med en svart bakgrund och ett _ (understräck) som kommer och och går hela tiden uppe i vänstra hörnet, vet inte vad jag ska göra har testat att starta om den och låtit den ladda länge men det händer inget!
Detta har aldrig hänt förut för mig när jag återställt denna dator.
Hjälp mig snälla, alla rekommendationer kan vara till hjälp.
-
Av Mathias G
Någon som vet hur man gör för att debitera appar tillfälligt på ett annat kort än det som är angivet av huvudägaren för familjedelningen.
Just nu kan jag inte ens se mitt egna kort som ligger med sedan långt innan vi började använda Apples familjedelning.
Detta borde gå att lösa men jag har gått bet på hur det skulle gå att lösa.
/Mathias
-
Av tobson
Vad är bästa och säkraste lösning för att nå en företagsserver utifrån via sitt egna hemmanätverk/kontor på annan ort i Sverige eller 4g anslutning ute på en byggarbetsplats?
I dagsläget kopplar jag upp mot företagets VPN server och måste sen logga via fjärrskrivbord för att nå filer på servern. Jag tycker det är krångligt....
På de företag jag jobbade hos sist hade en citrix-client som jag bara anslöt mot servern, så kunde jag nå allt på mitt lokala skrivbord i datorn.
Någon som har tips på en optimal lösning nu när servern etc ska byggas om?
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Backend-Utvecklare (C# .NET) till Hjärt-Lungfonden, StockholmStockholm (Län)
- SENIOR MANAGER IMPLEMENTATION SERVICESStockholm (Län)
- IT Manager to Aaro Systems, StockholmStockholm (Län)
- AV-teknikerStockholm (Län)
- Systemutvecklare RustSolna (Stad), Stockholm
- Backend-Utvecklare (C# .NET) till Hjärt-Lungfonden, Stockholm