Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Utslängd från facebook


Max74
 Share

Rekommendera Poster

Blev avstängd av FB och förstår inte varför. Har under den tid jag varit med svarat på en fråga och skickat ett grattis till en gammal kompis. I övrigt bara läst andras inlägg. Ändå påstår FB att jag brutit mot deras regler. Jag har inte hittat något sätt att få reda på vad jag skulle ha gjort. Någon som har något förslag hur man gör.

Hur avslutar man ett konto när man inte kan logga in?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hade jag redan gjort. Första gången inget livstecken, andra gången ett besked att beslutet inte kunde överklagas. Ingenting om vad min överträdelse skulle vara. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ju tråkigt. Jag vet förstås inte vad som hänt men det kan ju vara så att någon har hackat sig in på kontot och postat saker som bryter mot deras regler.

 

Då är det nog inte så mycket du kan göra med det gamla kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är möjligen inte så att något sånt här meddelande har dykt upp? Då är det ju bara att tålmodigt vänta.

 

avstängd.PNG

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte fått något livstecken från fb annat än att jag är avstängd och inte kan överklaga. Mina enda inlägg, ett Grattis på födelsedagen  till en gammal kompis och ett svar på en fråga om när ett visst hus revs, kan ju knappast bryta mot några regler. I övrigt har jag bara följt andras aktiviteter

  • Ledsen 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...