-
Liknande Innehåll
-
Av mrwallinzky
Hej,
Så jag har ett väldigt märkligt problem. Det är nämligen så att jag är ansluten till nätet och kan surfa via Firefox hur bra som helst, men, nätverksindikatorn säger att jag inte har något internet. Detta är jätteskumt då jag uppenbarligen kan surfa och skriva detta meddelande men inte använda några appar som t.ex. Spotify. Vill också påpeka att allt fungerar perfekt med en ethernetkabel.
Jag har provat med följande;
Återställt nätverksinställningarna Avinstallerat och ominstallerat WiFi-kortet Startat om routern Startat om datorn Gjort en omstart av explorer.exe
Snälla, är det någon som skulle kunna hjälpa mig med detta...
-
Av Anders MN
Hej
Ibland kommer jag inte åt sökfältet i Utforskaren. Fältet syns som vanligt, men det tillåter inte inmatning. Jag har inte lyckats lista ut varför eller när det blir så. Det verkar vara helt oberoende av vilken katalog/mapp jag provar att försöka söka i. Sjukt irriternade!
-
Av Reknud
Jag funderar på att uppdatera mitt Premiere Elements 8.0 till 2020 men funderar på om min dator klarar systemkraven?
Premiere Elements 2020 kräver:
- "processor med SSE2-stöd; för HDV-redigering krävs dubbelkärnig processor"?
Jag har Windows 8.1:
- Intel Core i7-4710HQ CPU@2.50GHz 2.50GHz
- RAM: 16,0GB (15,9 GB går att använda)
- 64-bitars operativsystem, x64-baserad prosessor
- Samsung SSD 850 EVO 500GB (312GB ledigt)
Funkar det?
Tacksam för kommentarer...
-
Av Stubban
Jag kan inte ända hur bilderna som visas i utforskaren ska visas. Det går inte att klicka på layout i menyfliksområdet, den ser krympt ut. Hur ska jag göra?
-
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Backend-Utvecklare (C# .NET) till Hjärt-Lungfonden, StockholmStockholm (Län)
- SENIOR MANAGER IMPLEMENTATION SERVICESStockholm (Län)
- IT Manager to Aaro Systems, StockholmStockholm (Län)
- AV-teknikerStockholm (Län)
- Systemutvecklare RustSolna (Stad), Stockholm
- Backend-Utvecklare (C# .NET) till Hjärt-Lungfonden, Stockholm