Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Plusmedlem


sprättägg
 Share

Rekommendera Poster

Som helårsprenumerant sedan många år så tycker jag att det är sniket att vara tvungen att betala extra för "Plusämnen".

Det är oftast det mest användbara och givande artiklarna som blockeras på detta sätt. 

Har jag missförstått något bland de olika kundförmånerna eller är ekonomin dålig för tidningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, skrev sprättägg:

Har jag missförstått något bland de olika kundförmånerna eller är ekonomin dålig för tidningen?

Det kostar att ta fram artiklar och "plus" är ett sätt att få intäkter för det jobb som utförs. Har inte "plus" själv mest för att jag inte tycker dessa artiklar ger något mervärde för mig. Det är dock inget unikt för PC För Alla, utan många tidningar har utbud som ligger bakom en betalvägg.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Thors

Hej!

 

IDG Plus-medlemskap är en separat tjänst som inte har något med prenumerationen på papperstidningen PC för Alla att göra. Som Plus-medlem så kan du läsa alla våra låsta artiklar, inte bara från PC för Alla, utan även M3 och MacWorld - samt slipper reklam på sajterna.

 

De flesta Plus-artiklar från PC för Alla publiceras även i papperstidningen, så att du inte missar dem.

  • Gilla 2
  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...