Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Genesis Seaborg 350


Nino345
 Share

Rekommendera Poster

Ingen aning om nån vet nåt om detta, men jag hoppas på hjälp. 
min son fick en ratt Genesis Seaborg 350 i julklapp till sitt Ps4. Vi får den inte att fungera, verkar inte connecta trots att vi kopplar in den som det står. Det är en multiratt så vi prövade den på min andra sons dator för att se att det inte var fel på ratten och där fungerade det utan problem. 
Finns det nåt vi missat? Hittar ingenting på inställningar på PS4 ?
tacksam för hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med Seaborg 350 kör du alltid på högsta nivå, oavsett om du är på en PC, PS3, PS4, Xbox One, Xbox 360 eller

 

info som få fram så ska fungera på ps4 och ps3 

Efter jag använt ratt till ps3 så vet jag lite strul , vissa spel fungera direkt med ratt 

visss spel in ändra inställningar 

 

Bra gjort ni tog och testat på pc . För se om den fungera . 

 

Bil spel  brukar fungera direkt . Börja med någon  dessa, det kan hända är instälning ps4 

prov bytt usb kabel . Från rattan till ps4. Så om.det hjälper . 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Tack för ditt svar. 
vi har prövat med spel, men det går bara spela med handkontrollen ? till ps4:at då. Det är precis som om ratten inte startar igång. Den lyser framtill, men när jag kopplade den till datorn lös det även röda lampor på sidorna av ratten, men inte när jag kopplar den till ps4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja helt avstängt, kopplade in sladden från ratten till Ps4, sen sladden från ratten till

pedaler, startade Ps4 kopplade in ps4 kontrollen ? sen. Precis som det stod i det något sparsamma instruktionsbladet som följde med ratten. 

  • Ledsen 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...