-
Liknande Innehåll
-
Av Mathias G
Vilken NAS skall man köpa. Det är så klart olika beroende på vilka behov man har. Jag tänker mig 2 diskar. Haft en Qnap för länge sedan. Vilken är bäst nu för tiden Synology eller Qnap? Tänker att det är mellan dessa två tillverkare valet står.
-
Av Flash Gordon
Hej,
håller på och byter jobbtelefon och den nya Xiaomi:n har navigeringsknapparna precis tvärtom mot min privata Sony.
Går dessa att flytta på så jag kan få de likadant?
Vill ha från vänster till höger:
triangel, cirkel, fyrkant.
-
Av Mikkos
Hej! Jag funderar på köpa en Sony a6000, tänkte kolla om någon kan ge lite rekommendationer? Eller finns det bättre kameror för samma prisklass?
-
Av Ahulthen
Jag har ni Sony Xperia Z3 Compact,men förra året så tappade jag mobilen i marken och fick reparera skärmen.Har nu upptäckt att mobiltäckningen är sämre och att batteriet inte alltid fungerar som det ska,har även tappat luckan som ska skydda microusb-porten och minneskortet.Jag funderar på en ny androidmobil som är avancerad,men inte så stor.Är ute efter en mobil som har en maxbredd på 67 mm och där kameran är minst lika bra som hos Z3 Compact,helst bättre och i övrigt bättre prestanda. Är kameran hos Z5 compact bättre än den hos Z3 Compact ?
Har tittat på Sony Xperia Z5 Compact,är den bra ?,eller finns det eller kommer det att komma ut någon annan mobil som har liknande storlek med bra kamera ?
-
Av Dimos
Hej
Jag undrar om jag kan lagra mina foton och filmer, som finns lagrade i en annan (extern) disk (dvs inte C;), på Microsofts one.drive, om jag köper Office 365 Home.
Jag har nämligen bara 512 GB SSD disk som jag inte vill belasta med 400 GB foton och filmer, som finns i en extern hårddisk.
Kan OneDrive endast hämta filer från en annan enhet?
Tack
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Systemutvecklare till RiksdagsförvaltningenStockholm (Län)
- ServiceNow Software EngineerStockholm (Län)
- Systemutvecklare till avdelningen It-utvecklingStockholm (Län)
- Identity & Access Management ArchitectStockholm (Län)
- Salesforce Technical ArchitectStockholm, Gothenburg or Malmo
- Systemutvecklare till Riksdagsförvaltningen