Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mitt G-mail konto har "inaktuella inställningar".


VIM
 Share

Rekommendera Poster

Rubrikens meddelande har jag sett komma ofta på datorn och jag har försökt hitta sökord för att få fram information vad jag ska göra.

1)Jag tillrådes att uppdatera mitt lösenord.

2)Vid mitt letande efter hjälp kommer ibland meddelandet " det går inte att komma åt kontot" vilket förvånar mig eftersom jag, på underliga vägar, lyckas läsa min e-post.

3) Startsidan behöver alltid klickas på ett antal gånger för att slutligen bli vad man förväntar sig vid första "klicket" på ikonen på skärmen.

4) Vilka de inaktuella inställningarna är framgår inte och ej heller hur jag ska göra, om jag mot förmodan skulle hitta dem, för att uppdatera.

 

VÄNLIGEN FÖRKLARA MYCKET ENKELT DÅ JAG ALDRIG TYCKS KUNNA LÄRA MIG ALLT OM DATORN.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag TROR, att du har någon inställning i säkerhet och sekretess som Google inte är nöjda med. Gå in på googlekontot och titta. Sedan kom det något nytt trams på gmail för några dagar sedan och som de tyckte att man skulle aktivera vilket jag inte gjorde. Jag vet inte detta kan hjälpa för jag har inte något riktigt svar, men har för mig att jag fått upp liknande rutor men minns inte vad jag gjorde

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...