Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
BGAA

LÖST Logitech k380 bluetooth tangentbord lever sitt eget liv

Rekommendera Poster

BGAA

K380 har funkat bra en lång tid,,, men nu har det krånglat - sskriver inte ut direkt men sen kommer en lång rad med tecken. den har ssslumpmässigt fått en fördröjning/ upprepning av tecken. I början kkkunde  jag inte använda K38880 alls utan var hänvisad till W10 skärmtangentbord. Har uppdaterat/ avinstallerat drivrutiner så att det nu går att använda  med det resultat som ni ser på denna sida. Logitech hemsida o suppooort/forum är det sämsta jag sett de senaste 20 åren - nån som håller med?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Mikael63

Det här är ju en beskrivning av hur mitt K180 (trådat) beter sig i Windowsmiljö och där jag med 90 % säkerhet tror att det är USB-porten som störs när det sitter två "donglar" för trådlösa möss i samma USB-port (via hubb då).

Hur ser anslutningarna ut? Något som förändrats som ex. tillkomst av USB-hubb eller USB-switch eller liknande?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
BGAA

Batterierna är bytta.

Jag trodde att både tangentbord och mus gick på bluetooth, men det var bara tangentbordet. Musen går på det gamla trådlösa viset. Flyttade BT donglen till moderkortets usb uttag och musens dongel till ett separat usb-kort.

Nu verkar det funka okey.

Tack för hjälpen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...