-
Liknande Innehåll
-
Av Mathias G
Har problem med OneDrive klienten till min Mac.
Filer som jag sparar, främst i Microsoft Office men även andra filer synkas inte.
Har två användarkonton på min Mac De filer jag lägger upp synkas inte. Dock verkar min frus OneDrive synka som den ska. Vi har även en PC i hushållet där hennes OneDrive konto är kopplat och de synkar den, de filer som hon skriver på Macen.
Filerna jag sparar verkar inte synkas. De sparas på Macen men synkas inte till övriga enheter.
Någon som vet vad detta kan bero på?
Tacksam för svar, då det är ganska irriterande.
/Mathias
-
Av Mathias G
Någon som vet ett smidigt pdf editerings program för Mac?
Behöver markera lite delar i en pdf så att det blir tydligt och att det syns.
/Mathias
-
Av HansBersa
Hej,
På något sätt har plötsligt visningen (och möjligheten att ändra) vissa egenskaper för vissa filer, företrädesvis MP3 ändrats på min dator.
Egenskaper som titel, albumartist, låtnummer, längd etc. är tomma och går inte att ändra på datorn när man högerklickar på Egenskaper/Information.
Kopierar jag en av filerna till en annan dator så finns dock informationen där men på något sätt har filinställningen på min dator ändrats och jag kan inte hitta någon inställning för att rätta till detta.
Rättigheterna ser ut att finnas, samma användare etc.
Snälla, finns det någon som kan hjälpa mig?
Mvh
Hans
-
Av HS84
Hej.
Någon som har ett bra tips på ett konverteringsprogram youtube till mp3? Det jag har från dvdvideosoft har blivit jättesegt... (ja jag är usel som inte vill betala för snabbare konvertering, men det är en annan diskussion. )
Tack på förhand och ha en bra dag!!
-
Av Mathias G
Vad skall man använda för pdf-editor till Mac
Vilka programvaror är bäst Gratis eller betal spelar ingen roll.
/Mathias
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Systemtekniker IT, fjärrstyrningBorlänge (Stad), Dalarna, Gävle (Stad), Gävleborg, Göteborg (Stad), Västra Götaland, Solna (Stad), Stockholm
- Senior projektledareStockholm (Län)
- Projektledare inom IT som stöd för att utveckla bättre matvanor och säkrare livsmedelUppsala (Län)
- Förvaltningsledare inom IT till SISStockholm (Län)
- Webbutvecklare till LäromedelsavdelningenÖrebro (Län)
- Systemtekniker IT, fjärrstyrning