Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hittar inte filerna i min mobil från min desktop.


Greta23
 Share

Go to solution Solved by Greta23,

Rekommendera Poster

Detta har funkat bra tills nu. Jag har Windows 10 och använder "Säker borttagning" när jag kopplar loss mobilen från desktoppen. Någon som har felsökningstips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns de aktuella filerna i mobilen om du använder mobilens Mina Filer för att kolla?

Ser du några andra filer mappar när du ansluter till datorn? Hittas telefonen över huvud taget?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina filer listar vad jag ser både mobilkamerabilder (android) och WhatsApp-foton. Men när jag letar filer i mobilen från desktoppen så hittar jag inget - telefonen hittas inte övertaget! Jag hittar bara C, D och E-disken (extern hårddisk) från desktoppen men min Samsung hittar jag inte längre från "Den här datorn"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution

Obs!

När jag nu gick in på kontrollpanelen och enheter och skrivare så dök mobilen upp! Tidigare idag så har jag gjort omstart utan att mobilen visade sig men nu så! Finns det något knep så man kan förhindra sådant uppförande av min dator?

 

????

Redigerad av Greta23
  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla extra enheter,  mobiler,  padda, usb. Med mer 

Vi upp start så bör sätta i sin enhet 

Sen slår på sin dator.  

Om nu  ska ta bort sin enhet, bör bekräfta det sin dator .  

Eller stänga av dator först .   Sen plocka sin enhet 

 

Nej , jag har inget förslag . Förutom det jag nyss förslår 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2020-10-30 23:56, skrev Greta23:

Obs!

När jag gick in på kontrollpanelen och enheter och skrivare så dök mobilen. Tidigare idag så har jag gjort omstart utan att mobilen dök upp men nu så! Finns det något knep så man kan förhindra sådant uppförande av min dator?

 

????

Kul att det löste sig.

Som svar på din fråga: Ja

Men kan tyvärr inte svaret, men jag har läst om detta och det skall gå.

Andra på forumet kanske kan.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Flyfisherman.

 

Någon därute som vet hur man kan få stopp på detta om detnu skulle hända igen? Läs under "Kul att det löste sig"!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...