Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Stavis
 Share

Rekommendera Poster

Hej!

Min nya platta Lenovo Tab M10 frågar efter lösenord och har ingen aning om vad det är. Den frågar alltså efter ett lösenord för själva plattan då jag startar upp, inte pin kod för sim kort. Jag satte igång plattan för 4 veckor sedan och har då tydligen satt något lösenord  då. Jag har varit på resande fot och haft mycket jobb och kommer inte ihåglösenordet längre. Sim-kortet är fortfarande i gamla. Finns det någon möjlighet att göra reset på plattan och då göra nytt lösenord?

IMG_20200923_205614.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr händer inget då jag trycker på poer + volume up, då jag trycker på power + vol down så står det längst ned fastboot mode, men inget annat händer. 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skall hålla in bägge knapparna trills du ser denna bilden  bild nr 3

 

HANS

 

HardReset.info: Once you see android Recovery mode select Wipe data/ factory reset using Volume keys and confirm it with the Power button.Format LENOVO Tab M10

Redigerad av Hanse
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda som jag fårupp på min är liten text nere till vänster där det står =>meta mode, men inget annat händer. Håller jag ännu längre far denna text bort. Kanske detta är en ny version som inte fungerar på samma sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr får jag bara upp texterna "meta mode" eller "Fastboot mode", bådamed mycket liten text men inget annat händer och man kan inte klicka på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr så går det inte att navigera med några knappar i dessa mode. Efter moden är dettre punkter..., precis som om man ska vänta på att moden ska starta, men inget händer om man väntar heller. Jag får alltså inte fram någon Recovery mode eller någon lista som jag skulle kunna välja från.

Redigerad av Stavis
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
Trollmor77
2020-09-24 06:32, skrev Stavis:

Tyvärr så går det inte att navigera med några knappar i dessa mode. Efter moden är dettre punkter..., precis som om man ska vänta på att moden ska starta, men inget händer om man väntar heller. Jag får alltså inte fram någon Recovery mode eller någon lista som jag skulle kunna välja från.

Kunde du lösa problemet och isåfall hur gjorde du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...