Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
kent dahlin

Facebook's, + Bjud in, funkar inte ??

Rekommendera Poster

kent dahlin

Hej, helt ny här i Forumet och hittade ingen särskild Rubrik för Facebook så...

Jag har just startat en ny grupp på Facebook och nu försöker jag att lägga till medlemmar till den gruppen. Jag har även skapat en fil som jag lagt in, en fil med e-postadresser som skall göra att den som söker med den e-postadressen automatiskt skall bli antagen, men hittills inget napp även om några har försökt.

Men när jag följer Facebooks anvisningar om hur jag skall lägga in medlemmar till gruppen så kommer bara de personer fram som jag redan är kompis med på Facebook. Nu vill jag ha med även andra, från början helt okända personer...

Hur gör jag då ??

Please help !!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Thirteen
58 minuter sedan, skrev kent dahlin:

Hej, helt ny här i Forumet och hittade ingen särskild Rubrik för Facebook så...

Jag har just startat en ny grupp på Facebook och nu försöker jag att lägga till medlemmar till den gruppen. Jag har även skapat en fil som jag lagt in, en fil med e-postadresser som skall göra att den som söker med den e-postadressen automatiskt skall bli antagen, men hittills inget napp även om några har försökt.

Men när jag följer Facebooks anvisningar om hur jag skall lägga in medlemmar till gruppen så kommer bara de personer fram som jag redan är kompis med på Facebook. Nu vill jag ha med även andra, från början helt okända personer...

Hur gör jag då ??

Please help !!

Hej och välkommen!

Som Facebook medlem bestämmer man själv vilka grupper man vill ingå i.

Möjligen kan du skicka en inbjudan https://sv-se.facebook.com/help/www/162550990475119?helpref=platform_switcher

Jag har ignorerat många sådana under årens lopp.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...