Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nya inlägg i Facebook "mina genvägar" syns ej.


Leab
 Share

Go to solution Solved by Thirteen,

Rekommendera Poster

Facebook har tydligen uppdaterat sig och det har medfört att nya inlägg i listan "dina genvägar" till vänster inte syns. Förut syntes en siffra till höger om genvägsnamnet tex." xxxtipset  2" då såg man ju att det fanns 2st nya inlägg. Fanns det ingen siffra där så behövde man ju inte gå in i den tråden vilket sparar en hel del tid. Hittar ingen inställning för detta. Ett annat problem är att när du är inne i en genvägsgrupp så kunde du till vänster se dina andra genvägar och lätt hoppa mellan dem. Ny syns inte de längre utan man får backa tillbala en sida för att få fram genvägslistan igen, jag tycker det är bedrövligt! Hur gör ni andra?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution

Hur har det gått? Syns någon ny inläggsuppdatering i genvägar (Vilket förutsätter att nytt inlägg har gjorts.)? Än så länge går det att växla tillbaka till klassiskt Facebook. En ny version kan ju ha sina fel och brister till att börja med innan den har mognat.

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, skrev Thirteen:

Hur har det gått? Syns någon ny inläggsuppdatering i genvägar (Vilket förutsätter att nytt inlägg har gjorts.)? Än så länge går det att växla tillbaka till klassiskt Facebook. En ny version kan ju ha sina fel och brister till att börja med innan den har mognat.

Av en händelse igår så fick jag tips om att gå tillbaka. Och då blev det ju som förut. När man går tillbaka så fick man frågan om varför. Och det svarade jag på. Nån återkoppling lär man väl inte få men hoppas de kan ta till sig svaren från dem som byter tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...