Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Förstoringar


smeghead
 Share

Go to solution Solved by polken,

Rekommendera Poster

Första gången på säkert 8-10 år tänkte jag att jag skulle göra förstoringar av vissa bilder jag har i mobilen.

Googlade och på dom 10 första försöken blev det bara skit av olika anledningar. Dom flesta försökte nog bara blåsa pengar.

Så, om någon har någon leverantör ni vet funkar för framkallningar/förstoringar vore jag ytterst tacksam.

Var också medvetna om att om ni rekommenderar någon som jag vet blåser folk så kommer jag också att kommentera detta.

Enbart seriösa framkallningsfirmor alltså.
För att förtydliga lite så kräver många av dom första jag provat kontouppgifter innan köpet är slutfört.
Det ska man givetvis inte uppge.

 

Redigerad av smeghead
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jao. Har testat båda. Väldigt suspekt tyvärr.
Jag hade en favorit förut och det var scandivnanian photo, jag har altid köpt grejer av dom även om dom varit överprisade. För deras support har varit överlägsen. Men nu har även dom outsourcat framkallningen till tredjepart som det verkar. Tråkigt. Jag har mailat dom om det. Uppdaterar här om/när jag får svar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad du menar ?
Smartphoto. extrafilm, etc. etc. fungerar väl  som vilken e-handel som helst.
Att man måste registrera sig tillhör väl vardagen.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev pefra:

Vet inte vad du menar ?
Smartphoto. extrafilm, etc. etc. fungerar väl  som vilken e-handel som helst.
Att man måste registrera sig tillhör väl vardagen.

 

 

Tror Smeghead menar att det är lätt att man får sämre kvalité hos vissa, och alla tar inte emot alla filformat heller, och många använder tyvärr mer automatiska filter än vad dom borde göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe sorry. Var lite otydlig. Det jag tyckte var suspekt var att dom flesta mitt i proceduren krävde ett visakortsnummer.
Jag löste dock problemet genom att maila fotot till en lokal fotobutik.

Hämtade ut förstoringarna dagen efter.
Flera av onlinebutikerna uppgav heller inte vilken storlek man kunde förstora till.

Det tycker jag var mycket märkligt.

Dom uppgav bara "förstoring" som alternativ.

 

 

 

Redigerad av smeghead
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...