Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Så gör du en egen sajt – utan registrering


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Ingen aning, knepig hemsida som man gör sin egen sajt på, några få rader bara, ingen som helst info om någonting, ingen sajt som jag skulle använda för att göra en liten enkel hemsida på.

Även om Pc För Alla rekommenderar denna genom sin annonsering, nej tack, när man inte vet hur den info med eventuella bilder lagras hos, vem som är ägare m.m .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

57 minuter sedan, skrev Laso:

Ingen aning, knepig hemsida som man gör sin egen sajt på, några få rader bara, ingen som helst info om någonting, ingen sajt som jag skulle använda för att göra en liten enkel hemsida på.

Även om Pc För Alla rekommenderar denna genom sin annonsering, nej tack, när man inte vet hur den info med eventuella bilder lagras hos, vem som är ägare m.m .

Som det står är det en systersajt till populära Telegram och om ägare mm kan man därför läsa här: https://www.telegram.org/faq#q-who-are-the-people-behind-telegram

https://en.wikipedia.org/wiki/Telegram_(software)

 

1 timme sedan, skrev Mikael63:

Någon som vet om en sådan skapad sida hittas av sökrobotar?

Sökrobotarna hittar sidor som det länkas till.

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog inte frågan om att att göra en bestående hemsida utan mer en högst tillfällig sådan, av den typ Martin Appel gjort.

Typ inbjudningskort eller liknande.

Om man jämför med tjänster som WeTransfer, Sprend osv så handlar det ju oftast om "lösa" filer, eller kanske inte ens det utan de är automatiskt ihoppackade.

Jag tänker att Telegraph är en enkel tjänst för att dela bilder typ Blocket.

Några bilder i annonsen och vill ev. köpare se fler bilder på bilen eller vad det nu är så kan man skicka länken till Telegraph och köparen kan då direkt titta på bilderna utan att ladda ner något.

Kan nog tänka mig detta i jobbet, ett alternativ till att skicka bilder via e-post.

 

Ryssar alltså..

Tja, jag har nog lika lite eller lika stort förtroende för dem som för jänkare...

Man ska kanske inte lägga upp "privata" bilder där. Eller, tja det ska man väl inte nånstans, om de ska vara just privata.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...