Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

kapacitet på bärbara datorer


Torparen
 Share

Go to solution Solved by Torparen,

Rekommendera Poster

Har två datorer alltså en för mycket, avser därför avyttra en an dessa. Vill givetvis behålla den som är bäst, därför till frågan.

Lenovo G50 Dell inspiron vilken av dess anser ni vara bäst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Både G50 och Inspiron är två modellserier med många modeller som har olika prestanda. Det är därför nödvändigt med mer detaljerade beteckningar eller ändå bättre att du berättar vad de innehåller, t ex vilken processor, grafikkort, hårddisk/SSD, mängd RAM-minne etc..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

31 minuter sedan, skrev Cecilia:

Både G50 och Inspiron är två modellserier med många modeller som har olika prestanda. Det är därför nödvändigt med mer detaljerade beteckningar eller ändå bättre att du berättar vad de innehåller, t ex vilken processor, grafikkort, hårddisk/SSD, mängd RAM-minne etc..

Ja det är det du räknar upp jag hade hoppats få veta. Jag får prova om jag klarar av att finna igen allt du räknar upp.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, en början är att du i datorn klickar på förstoringsglaset bredvid Start/Windows-knappen och skriver in ordet systeminformation och när det kommer upp så väljer du det. Det nya fönstret visar det viktigaste om datorn.

 

I menyn välj:

Redigera - Markera allt

Redigera - Kopiera

 

Välj sen att klistra in i ditt svar här så får vi se om det blir läsligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK kommer att ta ett tag just nu lider jag av handlingsförlamning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution

Ha rar gjort enl dina tips, kommit fram till att maskinernas kapacitet är likvärdiga, behåller därför den som jag använder nu.

Tack för hjälpen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...