Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

ingen text


Ohn
 Share

Rekommendera Poster

Jag  har en HP deskjet 2630 men när jag skriver ut kommer det bara ut ett blankt papper. Enligt skrivarsidan som visar innehållet i bläckpatronerna så ska det finnas bläck kvar Får inga fel meddelanden heller. Någon som vet varför det bara kommer ut ett blankt papper

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, skrev Ohn:

Jag  har en HP deskjet 2630 men när jag skriver ut kommer det bara ut ett blankt papper. Enligt skrivarsidan som visar innehållet i bläckpatronerna så ska det finnas bläck kvar Får inga fel meddelanden heller. Någon som vet varför det bara kommer ut ett blankt papper

Det är " standard" fel hos HP deskjet. Det har med hådvaran ,och  mjuk varan fel .. beronde på handvända pc eller android mobiler .

HP uppdatera sin app ( HP smart ) regel bundet ,  även tillägga som plugg in program som android använder .  Wi-Fi som HP använder går regel 2,4 mhz. 

Även om det sitter inom samma nätvärk

Android som kan gå 5,0 mhz 

HP egen skrivar rutiner , Google driv skrivare system , direkt skriv system 

 

Min 3630 är Modell är föregångare till dom finns på marknad i dag 

Min skrivar  . Skrivet i bland planka papper . Beroende på skriva system användrer 

I bland fastnat papper dom 

"HP smart " vissa hur myck bläck är kvar under stiger 10 % så kan skaka lite patron . Kan hända få ut något mer 

Obs gäller alla skrivare framför allt Laser 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Screenshot_20200717-145650_HP Smart.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...