Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur markera en tråd/ämne som löst?


MuMu
 Share

Go to solution Solved by mbgtmari,

Rekommendera Poster

Ok, jag har startat en tråd och tycker att jag har fått bra svar. Efter en lång stunds letande efter var jag markerar tråden/ämnet som löst ger jag nu upp. Hur gör jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lighthouse2

Instämmer, det är konstigt att man måste skriva in och fråga vart man hittar den. Tror att man först måste trycka på "tummen upp" i högra hörnet och att meningen "löst" sedan dyker upp, men är inte säker.

Läste tidigare inlägg här också, för flera år sedan, där ämnet togs upp om varför inte "Löst" ligger tillgängligt att hitta utan att man ska behöva leta efter den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution
Postad (redigerade)

Om man hovrar över bockarna till vänster om varje svars avatar ser man att det står "Markera som bästa lösning" eller något liknande.

799185752_Lsning.PNG.6950be6e98e07901d21e880e58b3d83a.PNG

Klicka på bocken i det svar som innehöll lösningen så markeras frågan som löst.

 

Den är bara den som startat tråden (och moderatorerna) som ser bockarna och kan klicka på rätt bock.

Redigerad av mbgtmari
  • Gilla 1
  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

17 minuter sedan, skrev mbgtmari:

Om man hovrar över bockarna till vänster om varje svars avatar ser man att det står "Markera som bästa lösning" eller något liknande.

799185752_Lsning.PNG.6950be6e98e07901d21e880e58b3d83a.PNG

Klicka på bocken i det svar som innehöll lösningen så markeras frågan som löst.

 

Den är bara den som startat tråden (och moderatorerna) som ser bockarna och kan klicka på rätt bock.

Tack! Praktiserar svaret direkt i denna tråd! ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...