Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Youtube Music – så här funkar Googles Spotify-utmanare


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Jag bytte till Youtube Music eftersom jag redan hade ett Youtube Premium abonemang och music ingår där, så det verkade onödigt att betala för två musiktjänster.

 

Tycker det har fungerat toppen. För det mesta bättre än Spotify, plus att jag tycker att gränssnittet är snäppet bättre än Spotify också. Fast bäst gränssnitt hade Microsofts Groove Music på Windows Phone. Det var ett bra musik program det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
59 minuter sedan, skrev .M:

Jag bytte till Youtube Music eftersom jag redan hade ett Youtube Premium abonemang och music ingår där, så det verkade onödigt att betala för två musiktjänster.

 

Tycker det har fungerat toppen. För det mesta bättre än Spotify, plus att jag tycker att gränssnittet är snäppet bättre än Spotify också. Fast bäst gränssnitt hade Microsofts Groove Music på Windows Phone. Det var ett bra musik program det!

Jag har tidigare provat Google Play och Apple Music i mitt sökande av alternativ till Spotify. Tyvärr har jag inte tyckt att de vara lika bra. Särskilt när det kommer till algoritmen som styr vilka låtar den spelar baserat på vad jag gillar och spelar. Hur är det med denna? Tycker du att den förstått din musiksmak?
Antar att det inte är någon förbättring av ljudet utan samma kvalité?
Kunde man ta med sig spellistor?

Redigerad av Hakinger
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det varierar kraftigt i förslag. Just nu är den ganska bra. Men jag lyssnar mer på sånt jag själv väljer ut.

 

Ljudkvalite har jag inte tänkt på om det är annorlunda.

 

Och nej, jag tror jag bestämde mig för att det inte fanns någon import när jag gick över.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...