Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Drupal hemsida


Greger37
 Share

Rekommendera Poster

Hej

Vi har utvecklat vår hemsida nilex.se i Drupal.  Jag skulle gärna vilja ha tips till ett par grymma webbyråer som arbetar med Drupal.

Redigerad av Cluster
Länk borttagen av Moderator
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Språket behöver förbättras. Jag har inte tid att titta igenom allt nu utan begränsar mig till det som står på öppningssidan fram till rubriken Vilka är fördelarna med att ha Nilex?

 

"Ange din företags e-postadress."
Rätta till
Ange ditt företags e-postadress
OBS ingen punkt på slutet!

 

Ordet "på" saknas här:
"Vi bjuder även 2 timmars konsultinsatser" -> Vi bjuder även på två timmars konsultinsatser.
Egentligen ska man skriva "fem" och "två" i löpande text, eftersom siffrorna 1-12 brukar skrivas med bokstäver där, men det går nog bra att använda siffror för att framhäva dem, som du har gjort. 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ber om ursäkt om jag låter dryg men...

Ett företag som utvecklar och säljer ett webbaserat ärendehanteringssystem har ej tillräcklig webbutvecklingskompetens att ta sin egen webbplats vidare? 

 

OT: Känner tyvärr ej till någon grym webbyrå som jobbar med Drupal. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Cluster,

Jag förstår din fråga. Webbyrån vi arbetade med hjälpte oss även med beställning av vår applikation via hemsidan. Vi hade flera komplexa moment och den kompetensen har vi inte internt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fortsätter språkgranskningen.

Under rubriken Säkerhet skulle jag skriva: Stöd för GDPR, anpassar säkerhetsnivåerna för användarna.

 

Längre ner står rubriken Social Medier som bör ändras till Sociala Medier (Bokstaven "a" är alltså en pluralmarkering: ett socialt medium, flera sociala medier.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...