Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kommer inte åt innehåll i Samsung Cloud


Mikael63
 Share

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

Har använt Samsung Cloud ett bra tag nu. Mest för att synkning mellan mobilen och molnet faktiskt fungerar.

Nu kommer jag inte åt några filer, eller annat. Det finns inga klickbara länkar.

Jag ser att jag använt 4,63 GB av 15 GB, 30,90 % osv. men ingenstans att klicka för att komma till galleriet.

Testat Vivaldi och IE på en Windowsdator, utan µBlock, med olika "agents" i Vivaldi.

Testat två olika webbläsare på Linuxdatorn, utan µBlock.

 

Support för Cloud verkar saknas.

 

Någon annan som har problem?

 

image.thumb.png.ad39cc5774b45ff2e4b1674e0073852a.png

 

Redigerad av Mikael63
skärmdump
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Njae det verkar vara nåt annat. Jag har kunnat komma åt mina bilder via webben tidigare, ungefär på samma sätt som Google Drive & OneDrive men nu finns inget att klicka på.

 

https://www.samsung.com/au/support/mobile-devices/samsung-cloud-web/

 

Funkar inte med Firefox på surfplattan heller.

Redigerad av Mikael63
länk
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, men märkligt att jag kan logga in på kontot, se vad jag har där utrymmesmässigt men inte kommer åt att se en bild?

Nåväl, jag får hitta en annan lösning då, Onedrive synkar godtyckligt och jag behöver en tillförlitlig synkning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Jag upplever exakt samma problem där jag inte har åtkomst till mina bilder på Samsung Cloud. Det står att "Samsung Cloud Web är begränsat för ögonblicket" och "Vi försöker återställa tjänsten så snart vi kan". Har haft problemet i 5 dagar. Har under tiden kontaktat Samsung supporten som svarat efter ett antal dagar med "Det ska vara löst nu", men det är det inte. 

 

Någon som vet om det är ett allmänt problem och hur man gör för att säkra sina bilder på Samsung Cloud? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...