Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Facebook


DAL30
 Share

Go to solution Solved by Pelle Penna,

Rekommendera Poster

Helt oväntat fick jag ett nytt program av Facebook. Sidan som visades var helt ny och för mig okänd. Det frågades om jag skulle

fortsätta med denna nya ljusa/vita sida med mörk text eller välja den mörka/svarta sidan med vit text.

Jag var naturligtvis helt villrådig, om varför det visades en ny sida av Facebook.

Jag har ju varit nöjd med den tidigare Facebook-sidan och hade inte beställt en nytt formad sida. 

Jag klickade på en knapp för att se den andra sidan och fick då upp den svarta sidan med vit text.

Jag tycker inte om den nya utformningen av Facebook-sidan och undrar därför, hur jag skall kunna återfå min "gamla sida"!

-   Varför kom det en ny Facebook-sida?

-  Jag vill ha min "gamla Facebook-sida".

Vad skall jag göra för att återfå min "gamla Facebook-sida"?

Vänligen

DAL30

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution
Pelle Penna

Lätt fixat. 

Om du är på datorn så har du längst upp till höger en liten pil som pekar nedåt. Klicka där och så en bit ned klickar du på Byt till gamla facebook. Det där kan du testa så mycket du vill.

Jag är inte heller så förtjust i det mörka versionen men det är ju många program som kan ställas om från ljust till mörkt. iPhone införde liknande för en tid sedan osv.

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ETT VARMT  TACK,   Pelle Penna!  ?

Med din hjälp lyckades jag att återställa till "min gamla Facebook-sida"!

Den är bättre att använda för mig. Jag är mycket mera van vid den.

TACK!

Vänligen

DAL30

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, skrev DAL30:

ETT VARMT  TACK,   Pelle Penna!  ?

Med din hjälp lyckades jag att återställa till "min gamla Facebook-sida"!

Den är bättre att använda för mig. Jag är mycket mera van vid den.

TACK!

Vänligen

DAL30

Jag vet inte hur Facebook tänkt här men det kan vara så att den gamla versionen kan komma att upphöra efter en tid. Då kan det vara bra att ha bekantat sig med den nya innan du blir tvingad att byta. Det är tyvärr inte ovanligt att man som användare får finna sig i att programmakarna hittar på nymodigheter som man inte kan avstå.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle Penna

Upptäckte att den sk. kontoväxlaren var tillbaka, men att det ligger på olika platser beroende på om man kör nya eller gamla facebook

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...