Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Min telefon plingar hela tiden


Tora
 Share

Go to solution Solved by Tora,

Rekommendera Poster

Hej,

Jag har en Samsung Galaxy S7 och den har plötsligt börjat plinga hela tiden. Det startade för ungefär 3 dagar sedan och är väldigt oregelbundet. Jag har försökt koppla ljudet till någon app men hur många jag än avinstallerar eller sätter på tyst läge så fortsätter det att låta. 

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra för att få det att sluta. 

Snälla hjälp mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, skrev Tora:

Jag har försökt koppla ljudet till någon app men hur många jag än avinstallerar eller sätter på tyst läge så fortsätter det att låta. 

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra för att få det att sluta. 

Plinget brukar vara en notifiering från någon app. Kan vara mail, SMS, WhatsApp meddelande eller något annat. När du får ett pling i din mobil, vad händer om du sveper ned från toppen av skärmen? Får du upp någon notis då? Om du får upp en notis, bör du kunna se från vilken app detta kommer. Därefter borde det i den aktuella appen gå att ställa in om du vill ha notifiering från den eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution
20 timmar sedan, skrev Automan:

Plinget brukar vara en notifiering från någon app. Kan vara mail, SMS, WhatsApp meddelande eller något annat. När du får ett pling i din mobil, vad händer om du sveper ned från toppen av skärmen? Får du upp någon notis då? Om du får upp en notis, bör du kunna se från vilken app detta kommer. Därefter borde det i den aktuella appen gå att ställa in om du vill ha notifiering från den eller inte.

Jag fick ingen notis men avinstallerade en app jag allderles nyligen installerat. Tack så mycket för hjälpen ändå!

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...