Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Dag Erlandsson

Messenger problem

Rekommendera Poster

Dag Erlandsson
Postad (redigerade)

Vissa meddelanden har jag av olika anledningar dolt. Grejen är att om nån svarar mig från en dold konversation så hittar jag den inte. Ibland om jag minns vilka som jag dolt, men annars inte. 

Nu har jag plötsligt 3 nya meddelanden och just dom hittar jag inte. Hur kan jag få fram mina dolda meddelanden? Obs finns inget på meddelande förfrågningar. 

Redigerad av Dag Erlandsson

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Dag Erlandsson
31 minuter sedan, skrev mbgtmari:

Hej, nej det är inte den delen. Här är det alltså fråga om kanske 2-3 meddelanden som jag vid tidigare tillfällen dolt. Hur hittar jag dom

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
mbgtmari

Men det handlar väl om Facebook messenger?
Det är tyvärr inte så många här som använder Facebook men man kan ju alltid hoppas att någon av dem som gör det kommmer att svara på din fråga. Jag har googlat på den men hittar inget om hur man hittar meddelanden som man själv har dolt. Här står det däremot att man kan få notifieringar även om man inte har fått nya meddelanden.
https://www.socmedsean.com/solved-how-do-i-clear-the-facebook-messenger-notification-when-i-dont-have-a-new-message/ Det finns väldigt många tips såväl i artikeln som i kommentarerna till den.

Jag vet inte heller om detta har någon relevans för ditt problem: "Please Note tho you can not Access Secret Messages from a PC Desktop Or Laptop you can only do it on the Messenger App"
https://www.quora.com/How-do-you-retrieve-old-secret-conversations-on-Facebook-Messenger

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Cecilia

Jag använder inte heller Facebook Messenger men det ser ut att dyka upp en del förslag om man söker på "facebook messenger unhide message", men av uppenbara skäl så vet jag ju inte om länkarna är bra.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...