medlem1981 Posted March 24, 2020 Share Posted March 24, 2020 (edited) Hej! Köpte mig en dator som låter en del så Jag byggde en låda (med luftintag etc.) Tror ni det blir för varmt? CPU: AMD X4 845 Grafik: Radeon RX 460, 8Gb Bild: 1. Overall 2. CPU 3. Grafikkortet (Den första bilden är kallstart i rumstemp, den andra, efter 2h med blandad surf) Program: HWiNFO32. CPU-tempen avviker från de i bios men inte höjningen. Tacksam för tips! Edited March 24, 2020 by medlem1981 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakinger Posted March 24, 2020 Share Posted March 24, 2020 (edited) 48 grader är inga problem för ett grafikkort (eller CPU) men 14 grader för CPU är smått fantastiskt skulle jag vilja påstå, om du inte kör med vattenkylning med glykol eller nåt . Kan det verkligen stämma eller missförstår jag någonting? Edited March 24, 2020 by Pentti H Cecilia 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael63 Posted March 25, 2020 Share Posted March 25, 2020 Peltierelement kanske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts