Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Trasiga och lästa tidningar från PC För Alla


Agne s
 Share

Rekommendera Poster

Trasiga och lästa tidningar från PC För Alla

Jag har stora problem med Post Nords leveranser av PC För Alla tidningen.

Har varit prenumerant på tidningen i omgångar, så länge den har funnits och även på tidningens

tidigare versioner, Gjorde för ett år sedan ett uppehåll och köpte HELA tidningar i butik då tidningarna var skadade vid leveransen med Post Nord. det har varit varierande sätt som tidningarna varit förpackade i som kuvert av papper och nu senast var det plast, det senare var försåtligt att det togs bort men att sända tidningarna oemballerade fungerar inte, Tidningarna är tydligen buntade med snören och dessa skadar tidningarnas kanter när snöret slits av utan att använda sax eller kniv.

Att diskutera detta med post nord är inte möjligt de hänvisar till avsändaren. Att tillskriva pcforalla@idg.se ger inte häller något resultat, inte ett svar om att man mottagit det blir det inte

heller. Som prenumerant vill jag läsa hela och olästa tidningar Det måste bli en ändring på detta!

Agne

PC för Alla Nr 1 2020 (2).jpg

PC för Alla Nr 2 2020.jpg

PC för Alla Nr 13.jpg

PC för Alla Nr 14 (2).jpg

PC för Alla Nr 16 (2).jpg

PC för Alla Nr 17 (2).jpg

PC för Alla Nr 17.jpg

PC för Alla Nr 18 (2).jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att det går att få nya tidningar, har begärt ny tidigare då tidningen kom 3 dagar sent! Men vem orkar hålla på med detta för varenda tidning som är skadad eller kommer sent, som ex. det senaste numret som skulle komma den 2/3 men kom den 5/3.

Agne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen av oss privatpersoner här i forumet kan ju göra något åt att tidningarna kommer fram trasiga till dig utan du måste ju ta upp det med IDG/PC för Alla som sen kan vända sig till PostNord. Jag har en prenumeration men mina tidningar har nog alltid kommit fram hela så det är nog ett mer eller mindre lokalt PostNord-problem egentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...